PREDMET
Konec papirja kot glavnega medija pisne komunikacije je prišel tistega dne, ko je moja mati, ki je prebrala na stotine knjig, a nikoli ni uporabila računalnika, kupila Kindle. Knjige so predstavljale zadnji branik sveta papirja. Zakaj torej sodobni človek še vedno uporablja papir za brisanje riti? Tudi kot material za pakiranje ga je pretežno nadomestila plastika, samo karton se še vedno uporablja za pošiljanje paketov prek Amazona. Predizdelani »industrijski papir« v spomin prikliče posebno estetiko in naravno toplino papirja in industrijski produkt uporabi za predstavljanje zadnje faze tega medija.
UMETNIK / UMETNICA
Kim Asendorf je konceptualni umetnik, ki pri svojem delu uporablja digitalne medije, ki vsebujejo internetno kulturo in tehnologijo. Njegova dela segajo od online projektov in performansov do likovne umetnosti in instalacij. Znan je po tem, da je izumil Pixel Sorting, odprtokodni algoritem za spreminjanje slikovnega zapisa, pa tudi po ustvarjanju datotečnih oblik kot umetniških del ter po tem, da je ustvaril Prvi animirani GIF, ki je bil poslan v širno vesolje. Kimova dela so bila predstavljena na festivalih in institucijah, kot so Transmediale, ZKM Karlsruhe, Edith-Russ-Haus für Medienkunst, NCCA Yekaterinburg, Eyebeam, NIMK, LEAP oziroma Overlapping Biennial Bucharest ter v galerijah in na sejmih, kot so Unpainted (München), Moving Image Contemporary Art Fair (London), Creation Gallery G8 (Tokyo), Carroll / Fletcher (London), KM Temporaer (Berlin), XPO Gallery (Pariz) ali The Photographers’ Gallery (London), dobil pa je tudi častna priznanja in spodbudil kontroverzne razprave na popularnih blogih, medijskih in umetniških revijah ter na televiziji. Trenutno živi in dela v Berlinu, zastopa pa ga galerija DAM.

www.kimasendorf.com